FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?

Tak, jak najbardziej. Podczas składania zamówienia prosimy o zaznaczenie opcji 'firma' i wpisanie numer NIP w odpowiednie pole. Faktura zostanie wysłana drogą mailową. Jednak jeśli wolisz otrzymać dokument w formie papierowej, to prosimy o dodanie takiej notatki na etapie składania zamówienia, mailowo lub telefonicznie.

Czy sprawdzę zawartość paczki w obecności kuriera

Oczywiście jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. Należy to zrobić zaraz po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie przewozowej.

Czy jest możliwość otrzymania faktury PROFORMA

Jeśli chcesz otrzymać proformę do zamówienia, to prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia. Chęć jej otrzymania można również przekazać telefonicznie lub poprzez wiadomość mailową. W uwagach należy zamieścić numer zamówienia w celu wysłania faktury proforma. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

Nie otrzymałem przesyłki, co robić?

Jeżeli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, a firma kurierska nie podjęła kontaktu, to koniecznie zawiadom nas o takiej sytuacji. Ustalimy, gdzie wystąpił problem z dostawą i poinformujemy Cię o stanie Twoje przesyłki.

Jak zapakowane są produkty szklane?

Do zabezpieczenia paczek ze szklanymi produktami używamy kartonów, wypełniaczy papierowych lub tekturowych, które pochodzą zawsze z recyklingu. Dodatkowym zabezpieczeniem są wypełniacze powietrzne.

W każdej poduszce powietrznej znajduje się 99% powietrza i 1% składników folii, w dodatku biodegradowalnych.

Wypełnienie powietrzne daje nam gwarancję bezpiecznego dostarczenia naszych produktów do klienta bez uszczerbków.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Produkty staramy się wysyłać jak najszybciej, a zamówienia realizować na bieżąco. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych. Przy każdym produkcie widnieje informacja o czasie dokładnej wysyłki.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, po otrzymaniu maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru, prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia dokładnej godziny odbioru w naszym punkcie. Paczka będzie czekała na Ciebie, a my postaramy się przekazać ją sprawnie i szybko.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

W takich przypadkach prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wystarczy napisać maila na adres: biuro@alleglass.pl lub zadzwonić pod nr telefonu: 794 47 57 57.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki można dokonać zwrotu zakupionego towaru.

W jaki sposób mogę się z wami skontaktować?

Zapraszamy do kontaktu z nami telefonicznie: 794 47 57 57 lub drogą mailową: biuro@alleglass.pl. Jesteśmy dostępni dla Ciebie w naszych godzinach pracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Oczywiście, podane ceny na stronie przy konkretnych produktach są aktualne i ostateczne. Są to stałe ceny, które obowiązują zarówno przy zakupie, jak i realizacji zamówienia. Nie musisz się martwić, że po zakupie zostaną one podniesione.

Czy produkty przecenione podlegają reklamacji?

Naturalnie, również produkty przecenione podlegają reklamacji. W przypadku gdy zakupiony u nas towar również ten przeceniony okaże się wadliwy, masz prawo zareklamować go. Reklamację najlepiej złożyć na adres mailowy: biuro@alleglass.pl lub drogą pocztową na nasz adres korespondencyjny: ul. Zwierzchowskiego 5, 61-248 Poznań.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl