FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?
Tak, jak najbardziej. Podczas składania zamówienia prosimy o zaznaczenie opcji 'firma' i wpisanie numer NIP w odpowiednie pole. Faktura zostanie wysłana drogą mailową. Jednak jeśli wolisz otrzymać dokument w formie papierowej, to prosimy o dodanie takiej notatki na etapie składania zamówienia, mailowo lub telefonicznie.
Czy sprawdzę zawartość paczki w obecności kuriera
Oczywiście jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. Należy to zrobić zaraz po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie przewozowej.
Czy jest możliwość otrzymania faktury PROFORMA
Jeśli chcesz otrzymać proformę do zamówienia, to prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia. Chęć jej otrzymania można również przekazać telefonicznie lub poprzez wiadomość mailową. W uwagach należy zamieścić numer zamówienia w celu wysłania faktury proforma. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
Nie otrzymałem przesyłki, co robić?
Jeżeli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, a firma kurierska nie podjęła kontaktu, to koniecznie zawiadom nas o takiej sytuacji. Ustalimy, gdzie wystąpił problem z dostawą i poinformujemy Cię o stanie Twoje przesyłki.
Jak zapakowane są produkty szklane?
Do zabezpieczenia paczek ze szklanymi produktami używamy kartonów, wypełniaczy papierowych lub tekturowych, które pochodzą zawsze z recyklingu. Dodatkowym zabezpieczeniem są wypełniacze powietrzne.
W każdej poduszce powietrznej znajduje się 99% powietrza i 1% składników folii, w dodatku biodegradowalnych.
Wypełnienie powietrzne daje nam gwarancję bezpiecznego dostarczenia naszych produktów do klienta bez uszczerbków.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Produkty staramy się wysyłać jak najszybciej, a zamówienia realizować na bieżąco. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych. Przy każdym produkcie widnieje informacja o czasie dokładnej wysyłki.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak, po otrzymaniu maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru, prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia dokładnej godziny odbioru w naszym punkcie. Paczka będzie czekała na Ciebie, a my postaramy się przekazać ją sprawnie i szybko.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
W takich przypadkach prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wystarczy napisać maila na adres: biuro@alleglass.pl lub zadzwonić pod nr telefonu: 794 47 57 57.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki można dokonać zwrotu zakupionego towaru.
W jaki sposób mogę się z wami skontaktować?
Zapraszamy do kontaktu z nami telefonicznie: 794 47 57 57 lub drogą mailową: biuro@alleglass.pl. Jesteśmy dostępni dla Ciebie w naszych godzinach pracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Oczywiście, podane ceny na stronie przy konkretnych produktach są aktualne i ostateczne. Są to stałe ceny, które obowiązują zarówno przy zakupie, jak i realizacji zamówienia. Nie musisz się martwić, że po zakupie zostaną one podniesione.
Czy produkty przecenione podlegają reklamacji?
Naturalnie, również produkty przecenione podlegają reklamacji. W przypadku gdy zakupiony u nas towar również ten przeceniony okaże się wadliwy, masz prawo zareklamować go. Reklamację najlepiej złożyć na adres mailowy: biuro@alleglass.pl lub drogą pocztową na nasz adres korespondencyjny: ul. Zwierzchowskiego 5, 61-248 Poznań.